Juni 2009 * April 2012 Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Kan man bruke omo color på babytøy?
*toppris* Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 ingen problem;) og evt et skyllemiddel som gjør klærne myke, sensitiv eller noe tilsvarende, blenda har ett som er anbefalt av Norges Astma og Allergi Forbund...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 man skal vel helst bruke sensitiv vaskemiddel.. Jeg bruker til vanlig den omo aloe vera
Johan Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Det kan være greit å bruke sensitiv-midler, spesielt i begynnelsen og dersom det er allergi i familien. Jeg anbefaler å droppe skyllemiddel, for uansett hvor sensitiv de er er det stoffer som henger igjen i klærne... og vi tømmer nok avfallstoffer ut i sjøen fra før. Dessuten vil nye babyklær holde seg myke så lenge de blir brukt likevel. Men det er nå min mening;-)
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg bruker bare neutral vaskepulver og skyllemiddel,ingen parfyme og tøyet blir godt og mykt:)Så det er til å anbefale.. Jeg bruker ikke parfymei klærne.hvis du kjenner luktene på de skyllemiddelene så kan du kjenne at det lukter giftig med en gang.er nok mye stoffer i de som ikke er heldige for huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå