Gå til innhold

Tidlig UL på mandag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er så heldig at legen min ønsker å være sikker på at alt er ok at han sendte inn beskjed til sykehuset i østfold om at jeg bør få tidlig UL:)

 

Jeg er ikke så veldig bekymra men han gjorde det pga blødninger og sterke smerter/oppkast/diare forrige helg....greit å være på den sikre siden.

 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette altså, men er jo litt spennende. Kanksje jeg får vite hvor langt jeg er på vei også.

 

Så på mandag kl 12 får vi se hva som er, eller ikke er:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spenende=) Jeg skal på tidlig UL på torsdag om en uke. Da er jeg i uke 6. Jeg hadde en MA i nov, så derfor skal jeg til kontroll tidlig. Håper du får masse gode nyheter når du er der=)

Skrevet

Jeg skal på tidlig ul i morgen. Veldig spennende. Men jeg bestilte privat jeg da...Har mistet noen ganger nå, så nå vil jeg avkrefte eller bekrefte tingenes tilstand bare...

Skrevet

Ja skjønner jeg godt, jeg tror nok at det går fint altså men er greit å ha klarhet også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...