Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over Tog Vs Fly, det koster meg nesten mere for to timer med tog til flyplassen enn det gjør å fly fra gardemoen til trondheim! Jeg skjønner ikke logikken? Er det ikke menngen at tog er mye mere miljøvennlig enn fly, men likevel er det billigere for meg å ta fly enn tog, og mere fristende enn å sitte x-antall timer på et tog, fremfor en time med fly (pluss reisen til flyplassen da så klart). Hvis jeg skulle tatt en togbillett til gardemoen fra der jeg er nå så kunne jeg like godt bestilt en billigbillett til trondheim for samme prisen og hoppet av på gardemoen og tatt fly derifra. (grunnen ti at jeg egentlig foretrekker fly er at jeg skal ha med vesla, som fort blir veldig lei av å måtte være rolig i 8-10 timer som hadde vært reisetiden med tog). Daaahhhhhh.. nei blir ikke helt smart av detta, mulig det blir reise med widerø fra en liten flyplass og tvinge min far til å kjøre dit^^ (han hater nemlig gardemoen og nekter og kjøre dit)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå