VanillaCaramelBrownie Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Skal jeg bare sende inn et nytt skjema liksom? Gjør det elektronisk. Blir bare den første søkanden ugyldig da eller?
Siddisen Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Du bør ringe til kommunen så kan de forandre på den. Men er ikke fristen gått ut da? Fristen er 1 februar her iallefall. (stavanger)
£adybird Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Fristen i Olslo er 1 mars. Jeg ringte kommunen å forandra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå