Gå til innhold

Dere som har vært på tidlig ul og gyn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det vært noen spes grunn til det, eller bare den vanlige "uroen" om å finne ut om ting er som det skal?

Ringer dere bare fastlegen og ber om en henvisning til ul? Eller hvordan gjør dere det?

synes selv det er så fryktelig lenge å vente på å få disse bekreftelsene. Selv har jeg absolutt INGEN symptomer på at jeg er gravid. Bortsett fra noen pos grav tester og uteblitt mens.

Kan ikke huske jeg var så redd sist jeg var gravid.. Men nå skal det sies at da satt jeg ikke så mye foran pc`n og leste heller ikke så mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ul 8+1, dette fordi eg mista i SA i sommer og var grådig bekymret... Deilig å få sett hjerte slå.. Nå er eg 13+1 og er blitt bekymra igjen.. Skal til legen på tirsdag og håper på å få høre hjertelyden.

Er mykje meir bekymra denne gang enn med første..

Skrevet

Jeg har i dag bestilt meg en tidlig UL. Vil da være 7+1 og håper å se et lite hjerte slå.

Grunnen til at jeg bestilte er at jeg hadde en SA i august og det gjør at jeg bekymrer meg utrolig mye denne gangen...

Skrevet

Jeg har fast gynekolog, så jeg bestilte direkte der. Men du har to alternativ; ring fastlegen og be om henvisning. Dersom du ikke har verken blødninger eller andre ting som skulle tilsi at noe er galt, er det lite trolig at du får en - men noen fastleger er mer "slepphendte" på dette enn andre.

Eller du kan bestille time direkte hos en privatpraktiserende gynekolog. Det koster vanligvis rundt tusenlappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...