Gå til innhold

gardiner til barnerommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter stoff eller ferdigsydde barnegardiner, men syns alt som finnes i butikken er så voldsomt med enten altfor skarpe farger eller altfor mye mønster. Vil ha noe som er litt diskret som man ikke blir lei av på en uke liksom.

Tips for hvor jeg kan få tak i noe slikt? (Har sett på kid, princess, hansen&dysvik, ikea, men ikke falt for noe - kanskje jeg er for kritisk...)

Tenkte evt på å kanskje lage noe selv. Altså kjøpe et stoff og sy på noen figurer eller male på noe eller noe. Men jeg er ikke kjempekreativ, og trenger nok noe å se etter for at det skal bli noe fint. Noen som har noen tips om hvor jeg kan finne inspirasjon/mønster til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen veldig fine helt hvite gardiner på sparkjøp. Kostet 399 for to stykker.

Skrevet

Vet du hva kjønn du får?

Ellos har noen nydelige lette hvite med delikate sommerfugler på.. Ikke pragende i det heletatt, bare søte - men kanskje ikke helt guttete :)

De har også noen vite med små fargerike dyr på.. Heller ikke altfor prangende etter min smak, men du har nok sett gjennom mye lignende i den lista du ramsa opp tror jeg :)

Skrevet

Jeg har tenkt å henge opp blendgarding/rullegardin og en lett gardin i tillegg. Mest som pynt.

Skrevet

jeg kjøpte dynetrekk i str.140 x 200,sprettet de opp og sydde lekre gardiner av det.

Skrevet

Jeg kjøpte hvitt blondestoff som jeg har sydd gardiner av og en rullegardin så det blir mørkt der inne. Vi får jente, men synes ikke blonder er sååå kjønnsbestemt, bare veldig baby : )

Skrevet

Jeg har hvte trespersienner innerst, og Sprell gardin fra Princess:) Kan se bilde av de på nettet også!:)

Skrevet

Jeg kjøpte noen veldig fine på Living.De var på tilbud, så jeg vet ikke om de er der fortsatt, men jeg syntes de hadde flere fine!! Ikke så mange kjempeglorete.

Skrevet

jeg vet ikke hvor du bor hen, men jeg hadde samme problemet som deg med gardiner til sønnen min.

Vi fant superfine gardiner på happyland på svinesund.

De syns jeg har veldig godt utvalg.

jeg orket ikke å kjøre helt til sverige for å kjøpe gardiner så jeg ringte og bestilte, betalte på nettet også sendte de alt i posten! det var helt supert!

Skrevet

takk for tips folkens. Tror nok de som henger der nå blir hengende en stund til, men har skjønt at det kan være litt lurt å tenke alternativt ja... De fra Ellos med sommerfugler var forresten dritsøte, men de får det ikke inn før i juni, så får se om jeg finner noe annet innen den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...