*MariDuBedårer* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg er helt ekstrem når det gjelder blader. Jeg kjøper alltid : Norsk ukeblad Hjemmet Allers Mamma Foreldre og barn Familien I tillegg leser jeg: se & hør Her & Nå Kamille ...bytter blader med ei venninne
*MariDuBedårer* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2009 I tillegg leser jeg avisen hver dag:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Har i en periode abbonnert på norsk ukeblad, men giddet ikke fornye det sist det løp ut... Leste ikke så mye i det allikevel. Da jeg fikk Lillemor tegnet jeg et kjempebillig 2års-abbonnement på Foreldre og barn, men er sannelig ikke sikker på om jeg gidder fornye det heller når det går ut... Liker egentlig best å kjøpe meg et blad akkurat når jeg får lyst på det. Og i det siste har lesing stort sett dreid seg om bøker.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Abonerer på foreldre og barn, men kjøper ellers ingenting fast vi kjøper innimellom her og nå eller se og hør. Leser ofte norsk ukeblad på jobb(jobber i boliger) og innimellom leser jeg se og hør også på jobb.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Abonnere på foreldre og barn. Ellers kjøpe jeg blader når det står for med noe spennende på fremsiden..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Abonnerer på foreldre og barn. leser hjemmet når jer hos min mor, hun ab på de. Ellers så kjøper jeg sjelden blader.Men kjøper alltid blader i jula. påska og på ferie.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Er samboer'n som er den store bladabbonenten her i gården, han får fast diverse bil og motorblader. Jeg abbonerer på Pondus også får jeg faglitteratur i posten med jevne mellomrom....også får jeg nyhetsbrev fra Vi i villa pr e-mail. Kjøper ellers bare blader løst dersom det er noe jeg synes ser spennende ut på fremsiden, veldig lenge siden sist nå Venninna mi har Foreldre og barn så det hender jeg låner noen av henne...
Nikamo Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Abonnerer ikke på noen blader nå, men kjøper alltid "Mamma" når det kommer - synes det er et supert blad! Mye bedre enn "Foreldre&Barn"... Samboer leser alltid "Mamma" også, selv om han "bare" er stepappa til mine barn Ellers så kjøper jeg "Kamille" i ny og ne - hvis forsiden ser spennende ut Er vel det bladet jeg føler treffer meg best - "DetNye" har jeg blitt for gammel til, men er ikke helt kommet til "Allers" og "Norsk Ukeblad" - alderen enda...!
metaMORfose Skrevet 27. februar 2009 #10 Skrevet 27. februar 2009 For første gang i livet leser jeg et blad fast. Har aldri vært så glad i ukeblader, liker bedre bøker. Men da jeg ble sengeliggende med lungebetennelse i høst, så kom svigermor med Kamille, og det likte jeg svært godt. Dermed er jeg lykkelig abonnent, og gleder meg til hvert eneste blad. ))
Tokatter_USA Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Da jeg var liten (og til jeg flyttet ut av landet som 19-åring) elsket jeg å lese Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad hos besteforeldrene mine. Mine andre besteforeldre abonnerte på Familien, og det var jeg mindre begeistret for. Jeg kjøpte selv Det Nye, men abonnerte aldri. Derimot abonnerte jeg på National Geographic da jeg gikk på videregående. I USA pleide jeg å kjøpe Cosmopolitan når jeg fløy, men aldri ellers. Nå føler jeg at jeg har "vokst fra" Cosmo. Jeg begynte å abonnere på National Geographic igjen og klarer ikke å slutte, selv om vi sikkert burde spart pengene. Jeg hadde ett års abonnement på Bonytt, men det kuttet jeg ut, siden jeg fikk sånn hjemlengsel av det. I stedet hender det at jeg abonnerer på Dwell, et arkitekturblad, og jeg holder alltid abonnement på et par kunsthåndverkmagasiner (faglitteratur). Hva med KK? Ingen som leser det? Det pleier jeg å like, og kjøper når jeg flyr fra Norge.
blond Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kjøper aldri blader, synes det er bortkastet penger. Jeg leser heller aviser i blant og er mye på nett, synes absolutt jeg får nok av intetsigende stoff fra diverse fora. Jeg abonnerte tidligere på Psykisk helse, men det ble for dyrt da vi gikk gjennom økonomien vår for å finne ut hvor vi kunne spare penger. Har også vært innom Foreldre og barn og KK, men begge deler er for overfladisk og enkelt til at jeg bruker tid på det.
Kulå Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Jeg abonerer på donald duck og f&b. Og så får jeg hjemmet og norsk ukeblad av svigers. I tillegg abonerer jeg på en bokserie : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå