fostermor*stolt mamma* Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei alle sammen!! Dette er en gruppe jeg aldri trodde jeg skulle få bli medlem av! Jeg og mannen min har prøvd å få barn i 7 år og idag etter 1.ICSI testet jeg endelig positivt!!!! Ifølge legen har jeg termin 2. oktober så jeg gleder meg til høst baby!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Så utrolig koselig!!! Gratulerer så mye! Lykke til videre!!
Zeke Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Så gøy, gratulerer så masse. blir gøy å følge deg her inne
tjorven- nr 3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 ååå så gøy!!! Regner med dere går rundt i skikkelig gledes rus nå =))) Nyt svangerskapet!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Så moro! Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss :-)
*1+1=2 små* Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Gratulere så mye, det er virkelig en het utrolig følelse!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Dette var et utrolig fint innlegg å få lese Utrolig glad på deres vegner ! Jeg har sett på onkelen og tanten min prøve, og etter 7 år brakk hun sammen psykisk, så jeg tror jeg forstår litt hvor tungt du må ha hatt det, og hva slags glede du faktisk føler nå ! Altså jeg kan jo ikke sette meg inn i det, men ble VELDIG glad på deres vegner, moro moro ! Kose deg masse her inne
snuffe Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Hei, deg har jeg sett på assistert befruktning-forumet, så gøy at dere lyktes! Gratulerer! Samme termin som oss. =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer såååå mye!!! Dette var virkelig fortjent =) Kos deg med svangerskapet, fødselen og barseltiden - den går bare så altfor fort, hehe =) Masse gratulasjoner og lykkønskninger =) Klems
fostermor*stolt mamma* Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk jenter! Er virkelig helt utrolig å tenke på at jeg er her inne.. i all iveren igår klarte jeg ikke telle en gang heller. hæhæ har termin i starten av november, så dette er jo helt helt nytt. Eggene ble befruktet 11 februar og satt inn 13 februar så ifølge den terminkalkulatoren om man regner unnfangelse har jeg termin 6 november. Har vært spent nå i to uker på om eggene har festet seg eller ikke og nå må man være spent og nervøs i 8 uker til for å være sikker på at de blir inni der... og så nervøs de siste 6 mnd for at alt skal gå bra... herrejesus kristiansen... det skal ikke være lett dette.. Flere her inne som har strevet litt og hatt hjelp av prøverør?
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Gratulerer så masse:-) Nå hører jeg til inne på 2.tri men jeg har en sønn etter ivf og venter nå nr 2 etter fryseforsøk. Vi prøvde i over 3 år med gutten vår og hadde 4 innsettinger før det gikk bra!! Nå ble vi gravide på førse frys, deilig! Gratulerer igjen, kos deg med magen!!
snuffe Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Vi har også hatt ivf, men den satt på første forsøk. Hadde to AID først. Er litt over ni uker på vei nå, så begynner nesten å tro på at det kanskje kan gå bra også. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå