Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Sendte mail til Nav ang dette med pappaperm etter 1.juli, da så mange skriver her inne at den blir økt fra 6 til 10 uker da. Det er IKKE bestemt at far får 10 uker permisjon dersom barnet blir født etter 1.juli, men kun et FORSLAG så langt! Men hadde jo vært greit om Regjeringen bestemte seg snart da om fedrekvoten skal økes eller ikke. Det er jo ikke så lenge til vi må begynne å sende inn permisjonssøknader
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2009 dytter opp denne jeg
MathildeC Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Men er det ikke slik at disse forslagene så og si alltid blir fulgt? Alle bladene, eks Foreldre og Barn, skriver jo som om det er opplest og vedtatt at det blir 10 uker.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Har jo liten betydning i forhold til søknaden da. Det eneste man må ha klart før fødsel er om man skal ha 100% eller 80% lønn.
mamma til fire små Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 blir de fire ukene ekstra tatt fra mor sin kvote da eller? det ble ihvertfall gjort sist gang, da de økte fra 4-6 uker.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Nei, det blir tatt fra den potten som mor og far deler. Tror det er snakk om å legge til to uker.
mamma til fire små Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 ja var den potten jeg mente. vet jo at det ikke er mor sine uker, men som regel hun som har lengst perm. (for øvrig skal mannen min ha flere uker enn sine 6 av den permisjonen jeg er i nå). syns bare at det blir tidlig å begynne på jobb enda tidligere enn det jeg skal nå. og sist gang. vi har hatt 10 mnder tilsammen begge de andre gangene. har ikke mulighet til at mannen kommer med ungen på jobb for amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå