Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Først gikk det 7 uker mellom en menstruasjon til en annen og når den først kom så vil den ikke gå sin vei. Nå har den vært her i to uker og det blir ikke mindre. masse ekkelt blodig slim :-( Jeg kan ikke være gravid/miste og jeg går ikke på prevansjon. Tror dere at det kan være farlig?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det tok 7 uker mellom min første og andre mens etter begge mine fødsler. Jeg er så vant til å være uregelmessig at jeg knapt husker når jeg hadde mensen sist. Siden jeg har kobberspiral, er jeg også vant til å ha mensen opp mot 14 dager. Se det an til neste mens, hvis det er like ille da, kan du jo ringe legen og få en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå