Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Min gutt på 16 mnd sovner fint i egen seng og sover der noen timer før han våkner enten når vi legger oss eller i løpet av natten en gang. Han kommer da over til oss og sover videre til morgenen. Jeg egentlig ikke noe problemer med dette, men ALLE andre har visstnok problemer at vi gjør dette; helsestasjonen, venner m.v.....Vi får høre at vi kommer til å ha han der mellom oss til han er konfirmant, skjemmer han bort etc etc. Jeg blir skikkelig frustrert over dette. Dette fungerer for oss, men samtidig føler vi oss tvunget til å slutte fordi alle har en mening om dette. huff...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Vi har en datter på 2.5år hunsover heeeelt fint i sin egen seng, men det er seff noen kvelder der hun sover på romme sitt hele natten. De nettene som hun våkner å kommer å legger seg hos oss gjør oss ikke no for vi har ikke hatt noe problemer med det. synnes ikke dere gjør noe gærent, men han sover vel noen netter alene i sin seng??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 sønnen på 3 år har sovet i egen seng natte gjennom siden han var 13 mnd. hender en sjelden gang at han kommer inn til meg (gjerne hvis han er syk), og da er det greit. Ellers følger jeg ham tilbake i sengen, og får ingen protester på det. Vi sover alle bedre i egen seng.
2 Hærligheter! Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Vår sønn som nå er 2 år og 4 mnd,har sovet sammen med oss fra dag 1 Hehe må le litt:) Det er lenge,men nå når nr 2 kommer,må vi få han i hans egen seng.. Men angrer ikke noe,men skal bli godt når alle sover i sine senger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå