gullet og prinsessen Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 men vi har to friske flotte barn fra før, jeg har slitt med svangerskapsdpresjon etter begge svskp og er fortsatt ikke helt frisk.men vi har altså lyst på et barn til selv om hele kroppen min er sliten. men jeg vet at jeg kommer til å angre hvs ikke... ble litt rotete dette, men noen med erfaring? gutten vår er 4,5 og jenta vår er 1,5
januarsurprise Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Men må dere få et barn til akkurat nå? Jeg har ikke hatt sv.skapsdep., men kan tenke meg at det kanskje ville vært lurt å vente til du kommer mer ovenpå liksom? Det er jo bare du som vet om du klarer det Lykke til!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Nå venter jeg "bare" nr 2, men hadde fødselsdep etter nr 1, og har selv valgt å gå til psyk sykepleier denne graviditeten for å prøve å forhindre at det samme skjer igjen...noe jeg bare må innse at er stor sannsynlighet for :/ Etter dette har jeg bestemt meg for å vente en god stund med å få neste. Jeg kommer nok til å ønske meg en liten baby om et par års tid, når minsta begynner å bli større, men jeg har bestemt meg for å ta "forhåndsregler" (p-stav eller annet prev middel som virker lenge) slik at kroppen og ikke minst sinnet mitt får fri noen år. Men for all del, når jeg vet hva jeg må gjøre for å komme gjennom depresjonene så er det absolutt verd å få flere barn! jeg vil(le) bare ikke gjort det før etter en skikkelig hvileperiode - graviditet tærer innmari på kropp og sjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå