Gå til innhold

Hotel Cæsar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen teorier om hva som kommer til å skje videre?

Jeg har venta så lenge på Hove og arven, skal det ikke skje noe mer der da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som skjer videre, men jeg har også tenkt på Hove og arven.. må jo skje noe med det snart?! kanskje når Cathrine tror hun er på topp, nå som hun har fått sjømannsskolen og alt! håper iallfall det, hun er en forferdelig person!!

*snakk om å leve seg inn i såpeserier..hehe*

Skrevet

Jeg vet, lever meg skikkelig inn i det og blir irritert hver gang jeg ser Cathrine. Hehe.

Tenker også på det Guri sa til Juni i garasjen, at hun ikke var bare på Cathrine sin side osv, virka som det var seriøst og håper ho lurer Cathrine på et vis. Selv om det virker jo ikke akkura sånn.

Trodde liksom ikke Hove var død, så venta hele tida på han skulle kommetilbake. Men begynnerjo å drøye litt nå

Skrevet

Jeg trodde også Guri var seriøs ang det hun sa til Juni i garasjen. Men som du sier, så virker det ikke sånn nå.. Men det virker som hun blir litt sjokka når Cathrine faktisk ligger med mannen til hu politikerdama. Så kanskje det skjer noe snart... Hove kan jo ikke være død, det var en helt latterlig måte å gjøre det på isåfall. Det må jo være en grunn til at han forsvant til Italia, og at det ikke fikk konsekvenser for Cahtrine at hun dytta han ned trappa!

Skrevet

hva skjedde med Julie og graviditeten og adopsjonen? fikk ikke med meg den delen, bare at hun har vært på Fugleholmen og malt depresive bilder :P

Skrevet

Tja, man vet jo aldri .... håper vi får vite det snart iallfall!

Skrevet

Julie sa fra til adoposjonsbyrået at hun var gravid, og da fikk hun ikke adoptere Alma. Like etterpå mistet hun babyen, så da satt hun igjen med ingenting.. derfor har hun vært deprimert. men nå går hun på lykkepiller og virker ganske fornøyd! hehe..

Skrevet

Det er så spennende ja. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...