GORDONSETTER Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Uff, jeg er i uke 10 i dag og desverre fant vi ingen liv i magen min på ultralyd i dag. Skal på utskrapning kl 16 i ettermiddag. Jeg ble så lei meg! Men jeg kan jo bli gravid, så det er bare å prøve igjen. Men vi har holdt på med prøverør i åresvis, så jeg begynner å bli sliten av all påkjenning. Ja ja, takk for denne gang jenter. Lykke til og fyll magen med kjærlighet:)
Bare blåbær Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Huff, dette var trist... Ønsker deg lykke til i ettermiddag, og videre.
tjorven- nr 3 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 skikkelig trist!!!! Håper virkelig du klarer å komme deg fort over dette å bli klar for en ny prøveperiode!!! Vet hvordan du har det!! Og det tar tid å komme over noe slikt!!! Lykke til klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Uff så trist!! Du har all grunn til å være negativ ja! Håper det går bra med deg i ettermiddag og at du snart har en ny spire som gror. Klem til deg
Lovemelikeyoudo Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 huff vil sende deg em klem!! Kan jeg spørre hvor langt du var på vei og hvorfor du gikk til tidlig UL?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Vet at ingen ord hjelper i en slik situasjon. Er selv sliter, så vet hvordan man gang på gang får negative nyheter... kan ikke annet enn å gi deg en stor klem, og håper du finner krefter til å fortsette. Er utrolig hva tiden kan hjelpe meg...Ta vare på deg selv nå--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå