lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Såg på kanal 5 om ei som fikk sekslinger! Holycrap ho va SVÆR! Kan tenke meg at det ikke va nå særlig behagelig.. Greit å tenke på det når man føle seg ukomfertabel og har litt ondt! Sett alt litt i perspektiv!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har lov til å klage over mine plager, fordi de er MINE Hvis vi hele tiden skulle gå rundt og være ydmyk fordi vi tilfeldigvis har det litt bedre enn andre, så hadde vi ikke kunnet leve som fullverdige mennesker - vår tanker, følelser og plager er en del av det hele
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Det har du i grunnen rett i Helene <3 Sarah & Spire ;-) Det er lett å tenke som trådstarter, at man ikke skal klage, for det finnes andre som har det verre. Men samtidig vet jeg at det er det du sier her jeg svarer andre, hvis de sier "jeg mener ikke å klage" :-) Da sier jeg som deg, at vi er alle forskjellige, og de plagene du har er jo dine plager - derfor har du rett til å klage ! Men det er lettere for meg å si det til andre, enn å følge det selv ;-)
Eplejuice Fødeklar Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Selvfølgelig har vi lov til å klage. Det vil altid være noen som har det værre, men det betyr da ikke at man har de ubehandelig, eller er sliten og lei selv. Skal ikke hun som fikk sekslinger få lov til å klage da, siden det finnes de som får syvlinger og fler?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Det vil altid være noen som har det værre, men det betyr da ikke at man selv ikke har lov til å være sliten og lei seg over de ubehangene man selv har. Skulle det egentlig være. Ting har det med å komme veldig feil ut til tider.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Hvert svangerskap er individuellt og alle sliter med individuelle plager. Jeg har vært kjempe heldig så langt i svangerskapet mitt, men fy søren å vondt i rygg og bekken jeg har fått på slutten! og når jeg har så vondt i ryggn at jeg ikke klarer å bevege meg, da klager jeg!!!
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Jeg synes at alle har lov å klage litt over vondter og redsel. Det er da bare naturlig for alle mennesker..? MEN det er vel til en viss grense for akkurat hva man skal klage over. Også synes jeg man må begrense for HVEM man klager til. Ei god venninne av meg mistet nettopp datteren sin i dødfødsel, og mange av oss rundt henne er gravide. Av en eller annen grunn føler mange av de gravide venninnene at de kan klage til henne om hvor fælt de har det som gravide. Det synes jeg kanskje de kunne spart seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå