Gå til innhold

soldrakt i syden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

søsteren min fortalte meg i dag at sist hun var i syden så hun mange små barn med noe som lignet litt på supertynne våtdrakter som skulle holde alt skadelig sollys borte fra huden. noen som vet hvor man kan få tak i slike? skal til syden i sommer med en på 2 år og en på et halvt år og det hadde vært supert med en sånn drakt til hver av de da.

kjempefint om noen har litt info om slike... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på nett fra USA.

Skrevet

Jeg har sett lignende på Polarn&Pyret og på apoteket. Ellers vet jeg at en venninne av meg kjøpte på nettet fra Australia .

Skrevet

Obs gikk litt fort...

Husker ikek hvor jeg kjøpte, jeg googla det bare.

UV suite/ UV drakt heter det.

Genialt. Det er også kjølende i varmen og det motsatte hvis vannet er litt kaldt. Og ikke minst sparer det en for masse smøring.

Skrevet

selges de på taxfree? isåfall er jo det helt topp, men må jo vite det før vi drar.... :/

Skrevet

Sunwear.no har et godt utvalg.

Ellers kan du bestille fra Australia, be de sende som "gift" også får du drakten til en mye bedre pris enn i Norge.

http://www.stingray.com.au/

Her bestiller jeg fra, har gjort det 2 ganger og null problem:)

Skrevet

hvordan får jeg de til å sende det som gave? er det er kryss jeg kan ticke eller må jeg kontakte dem? :)

Skrevet

Stingray er et veldig bra merke, det har vi brukt i hvert fall.

De selger fortsatt Stingray på sunwear.no gjør de ikke, MammaLukas? Det er sikkert billigere å kjøpe rett fra OZ.

Skrevet

Jeg skriver bare en melding i den meldingsboksen de har når du bestiller at jeg gjerne vil at de sender den som gave pga toll reglene i norge. Har fått mail begge gangene om at det er null problem. (de kjenner til dette med NOK 200)

De selger stingray på sunwear.no også, men fra Aussie så får du den til halve prisen.

Et tips er at du bestille tøyet litt stort, gjerne en eller to størrelser større enn hva barnet bruker:)

Skrevet

..også er det gratis frakt:)

Skrevet

Bare vær klar over at Tollvesenet er veldig kjent med denne praksisen:-p

Hvis de synes noe ser ut som en sending fra et firma, kan det godt hende de holder igjen, tollbehandler osv. før du får den.

Skrevet

Sant som Mom2Two skriver:)...selvom jeg aldri har hatt problemer med de.

Skrevet

takk takk! :) da var det bestilt masse fine saker:)

Skrevet

kjøpte størrelse 2 år til toåringen min da

men han er veldig liten....83cm...da går det vell bra ja?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...