brooklyn Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Skal ha selskap her hjemme for alle søskenbarna mine med partnere, vi blir 14 stk. Hva kan jeg servere? Hva ville dere gjort? Laget masse småretter som kan lages tidligere på dagen og varmes opp, eller lage en treretters? Innspill?
**Frøken84** Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Tapas =0) det er jo kjempe godt =0) og mye av det kan lages i tidligere på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå