Tøvsjura Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 11.01.09 fødte jeg mitt 2.barn og i forrige uke hadde jeg og min samboer (ubeskyttet!?!) sex, i den tro at fullamming er prevansjon i seg selv (+ at mensen ikke har/hadde dukket opp). Etter dette har jeg hatt murringer i magen så og si hele tiden og lurer nesten på om jeg har blitt gravid igjen (!!!), slike murringer hadde jeg nemlig med nr 2 nesten fra første stund..(!) Er det noen som kan se om det er graviditet på meg igjen? Og hvis ikke, er det noen som kan se når 3.mann vil inntreffe? Takk for svar!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg får ikke opp at du er gravid nå,men er du usikker så ta en test for det.Vet av mange som er blitt gravid fordi om de har ammet for fullt.Jeg selv med gravid med nr 2 under 3 mnd etter jeg fikk nr 1.Så sjansen er der. Får opp at du blir gravid med nr i starteten av 2011.
Tøvsjura Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Takk for at du tok deg tid Vi har ikke tenkt på nr 3 før om et par år så 2011 passer fint ser du hvor mange barn vi evt kommer til å få og kjønn på disse? har gutt og jente fra før ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå