Gå til innhold

Ser på SOS barnevakten på TVN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg utrolig glad for min kjære.. Han er av den pedagogiske typen, og kjempeflink med ungen. Flink til å sette pris på meg også.. Etter å ha sett litt på dette programmet nå så ser jeg virkelig hvor godt jeg har det!!

Er så glad for at jeg har en mann som han..

Får sjokk da jeg ser såppas manglende respekt hos far. Og hva det gjør med barna hans. Og når han rådfører seg med barna om å bytte mamman når hun ikke varter han opp.. Uff..

Tror jeg må skru av tvn her, pedagoghjernen min får sjokk og vondt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja av og til trodde jeg virkelig at eg hadde sett alt, men neida..hehe... at de i et heletatt TØR å stå frem slik på tvn!man må jo selv kunne ha en liten anelse om at man er an smule idiot.

Skrevet

Jeg har ikke helt forstått hvorfor folk vil ha et tvteam inn i huset når de innser at de trenger hjelp.. Men det er nå meg. Jeg er ikke feilfri jeg heller, men noe tvteam vil jeg ikke ha inn i huset mitt. Noe privatliv er greit å ha..

Så på slutten og nå ser det virkelig ut til at de harfått det skikkelig fint! :-) Nå ble jeg lettet og glad..

Er nok litt følsom nå som jeg er i en hormonell tilstand, og alt som har med barn og gjøre tar jeg veldig inn over meg.. Kan nesten ikke følge med på nyhetene heller. For jeg blir så trist!

Skrevet

hehe;) alt ordner seg som releg til slutt da...;) men om det varer er jo en helt annen sak... ang noen av de fam som er med der har jeg min tvil...

Skrevet

Det er sant. For det veldig enkelt å havne tilbake i gamle "rutiner". Pleier ikke å se på dette programmet, mendet er så utrolig lite annet på tvn.

Får skru av tvn og pcn å komme meg ut i sola. Det er to små higster her ute som venter på treningsøkten sin. Så det er på tide å få ut fingern nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...