Gå til innhold

Definitivt ja til hårete mannfolk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle du ha sett min supermann med to fletter i skjegget. Sukk. Han er en viking. Sukk.

Skrevet

Ok, skjegg er jeg noe mer avventende til, men kroppshår er flott!

Skrevet

Det er selvfølgelig trimmet. Vi er da kultiverte, og ikke hulemenn, må vite. Må vel innrømme at han ikke har like klare atletiske trekk som den ene behårete mannen på bildet, men hår på brøstkassa har han. :))

Skrevet

Namme. Det har min og. Trimmet skal jeg være med på. Men med fletter i skjegget ble jeg ørlite skeptisk, så for meg huleboeren på Blindern.

Skrevet

Vi hadde en slik på Dragvoll og.

Flettene er veldig stilige. De er ca 20 cm lange med sølvkuler i enden. De kjøpte jeg på vikingmarked, av en svensktalende estlender eller latvier.

Skrevet

Oj, kan man si at noe som kan ha 20 cm fletter er trimmet? Høres ellers veldig kult ut, da.

Skrevet

Skjegget må flettes ofte. Selve flettene er vel ikke trimmet, men skjegget rundt er. Så det ser stelt ut. I alle fall inntil det nærmer seg flettetid igjen.

Skrevet

Jo. Planen min med skjegget til samboeren min, er at han skal spare det så langt at vi kan flette det i en eneste lang rotflette fra haka og ned til penis, videre til rompa og opp gjennom ryggen, for så å ende på hodet. :)

Skrevet

Var bare en mann der da. Den hårstripa ned fra navlen er sexy.. aner ikke hvorfor jeg synes det.

Skrevet

Hårstripa fra navlen (veiviseren) er utrolig sexy og et must ja;)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tøft hår på alle, da. Noen tatt barberhøvelen evt. voksen litt mer i bruk enn andre. Men det kompenserer tross alt parykken for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...