Gjest Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/skivm/article2948301.ece
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Da skulle du ha sett min supermann med to fletter i skjegget. Sukk. Han er en viking. Sukk.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Ok, skjegg er jeg noe mer avventende til, men kroppshår er flott!
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Det er selvfølgelig trimmet. Vi er da kultiverte, og ikke hulemenn, må vite. Må vel innrømme at han ikke har like klare atletiske trekk som den ene behårete mannen på bildet, men hår på brøstkassa har han. )
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Namme. Det har min og. Trimmet skal jeg være med på. Men med fletter i skjegget ble jeg ørlite skeptisk, så for meg huleboeren på Blindern.
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Vi hadde en slik på Dragvoll og. Flettene er veldig stilige. De er ca 20 cm lange med sølvkuler i enden. De kjøpte jeg på vikingmarked, av en svensktalende estlender eller latvier.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Oj, kan man si at noe som kan ha 20 cm fletter er trimmet? Høres ellers veldig kult ut, da.
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Skjegget må flettes ofte. Selve flettene er vel ikke trimmet, men skjegget rundt er. Så det ser stelt ut. I alle fall inntil det nærmer seg flettetid igjen.
Anne-B. Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Jo. Planen min med skjegget til samboeren min, er at han skal spare det så langt at vi kan flette det i en eneste lang rotflette fra haka og ned til penis, videre til rompa og opp gjennom ryggen, for så å ende på hodet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Var bare en mann der da. Den hårstripa ned fra navlen er sexy.. aner ikke hvorfor jeg synes det.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Hårstripa fra navlen (veiviseren) er utrolig sexy og et must ja;)
Gjest Siklerotte Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Tøft hår på alle, da. Noen tatt barberhøvelen evt. voksen litt mer i bruk enn andre. Men det kompenserer tross alt parykken for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå