Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Vil ha det hvitt. Men vil unngå de store byråene da det blir så dyrt og dårlig. Men vaskehjelpen kommer til å være åleine i flere timer i mitt hus med mye private og dyre ting. Liker det ikke!!! Men har omsider gitt etter. Min mann har villet ha det i åresvis.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg vil anbefale deg ei thaliansk dame. De har en helt annen arbeidsmoral enn både nordmenn og andre. Jeg har jobbet mange år som husøkonom og drevet eget vaskefirma. Thailandske vaskedamer er svært dyktige og jobben er veldig viktig for dem. Det eneste som kan være vanskelig er språket til tider, og de svarer ja selv om de ikke skjønner hva du sier. Thailendere er utrolig redde for å røre andres ting. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Bruk kontaktnettet ditt, har du ikke kollegaer eller venner som kan anbefale en vaskehjelp da? Mannen til vår vaskehjelp jobber i samme bedrift som min mann, i tillegg til at vi faktisk er fire naboer i samme gate som bruker henne. Hun kunne jo aldri finne på noe galt.. Hun er kjempedyktig og effektiv, freser rundt her i treningstøy så svetten pipler og huset er gullende rent etter henne
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Ja tipper ingen vil ha et helt nabolag på nakken. Får snuse litt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå