Gå til innhold

Flere som venter tredjemann?


Mai mor

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig funnet ut at jeg er gravid med tredjemann og de to eldste blir da henholdsvis 3 år og 8 mnd (gutt) og 13 mnd (jente) da baby nr 3 kommer. Må si jeg er veldig spent. Regner jo selvsagt med det blir en travel tid, men tenker at vi er heldige og at barna får stor glede av hverandre. Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaa =) venter og nr 3, men får en litt roligere tid en deg pga mine blir 10 og 7 år når babyen kommer =) skikkelig planlagt attpåklatt med andre ord ; ) Gleder meg utrolig mye til å få baby i hus igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og mitt tredje barn får søsken på 12 og 14 år. Føler meg som førstegangs- igjen. Gleder oss veldig og håper alt går bra. Mine barn vet ennå ikke at de skal få et søsken til, men tror de blir veldig glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tredjemann her også. Med store søsken som i oktober er 11 og 7,5 så det blir litt av en overgang fra store barn som klarer seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter en liten i slutten av oktober. Har fra før to jenter på 13 og 15 år..Håper og tror jeg får en del hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eldstemann fyller 3 i november og han andre blir 1 1/2 i november, såååå...regner med det blir en smule travelt ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venter å nr 3. Har en som er 3 år og en på 1 år. Det blir travle

tider, men koselig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi venter også nr 3. Har fra før to jenter på 2,5 og 4 år. Blir nok travelt tenker jeg men samtidig ser jeg at det er flere med mye tettere enn meg så det må vel være håp :)

Håper bare det går bra med oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og nr 3, har barn som er 5 og 7 år babyen blir født :)

Håper og tror det er en genial aldersforskjell og at det blir mer kos enn slit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...