lita78ღ Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Dyne? teppe? en form for vognpose? Jeg er helt grønn......
Mamma snart :) Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 lammeskinn som ungen ligger rett på og dyne og et putetrekk/gulpeklut under hodet. Husk korthåret lammeskinn som ikke er bleket. får det på alle babybutikker. Lammeskinn kan brukes året rundt siden det holder på varmen om vinteren og frakter bort fuktighet om sommeren.
Tobarnsmammaen Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor er det viktig at lammeskinnet er korthåret og ikke bleket? Er på jakt etter et passende lammeskinn, eller to, nå.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Lammeskinn og dyne.. Tar eventuellt et ekstra teppe hvis det blir veldig kjølig. Tror det blir mye bal med dun/voksipose (jeg har softbag) bare for en måneds tid..
Julle&LilleBus Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jeg tror grunnen til at lammeskinnet skal være korthåret er fordi det da er mindre fare for at ungen blir overopphetet. At det regulerer temperaturen bedre
Julle&LilleBus Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Bor forresten i Tromsø og her kan det være ganske kaldt i mai Så jeg tenkte jeg skulle ha vognpose. Men ikke av de varmeste. Kanskje sånn helårspose?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 jeg lurte på om jeg skulle ha voksiposen når jeg får i april jeg da....? Hvordan vet man m det er korthåret eller langhåret da? fikk til jul, og klarer ikke si noe bestemt om det er det ene eller det andre?
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Lammeskinn i bunn med gulpeklut ved hode og dyne over + ullteppe på kaalde dager Alt for varmt her på sør-østlandet med pose på vår/sommer hvertfall.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Hva er for varmt da? 17. mai ifjor sludda det og var 1 pluss grad her da..: og var ikke masse finvær akkurat da:) hehe! men når skal man liksom benytte vognpose? hvilke grader skal stokken vise?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 De har gode lammeskinn til 299 på barnas hus, ublekede og korthårete som ikke er for store til vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå