Gå til innhold

Nattarbeider søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nattarbeider søkes til og ta vare på min 8 mnd gamle sønn på natta, så mor kan få sovet ut litt. Han har ikke forstått det med å sove verken om dagen eller om natta. Han ligger på gjennomsnittelig 11 timer søvn i døgnet og mor er en zombi som prøver å få verden til å gå rundt.

Har snart prøvd det meste ut av vår seng og ut av rommet, mindre puppe lukt nei.

Sove mye på dagen sa hs, har gått turer på både en og to og tre timer med mini, men sover bare en halv time for så å ligge i våkna og skravle med seg selv.

Vi har veldig faste rutiner i forhold til mat og soving enda et råd fra hs. mat og soving til fastetider, men de hjelper ikke. Har prøvd å la han styre det selv, men da sov han bare 9 timer i døgnet.

Alle råd mottas med takk?

ps har en flink mann som dele på byrdene, men han er på kjører mye i jobben og trenger derfor å få sove. Så jeg sover en del på dagen når han er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den samme problematikken her i huset;) Men han har akkurat begynt da.... 8 mndr er visst bare en slik minepæl hvor ungene lærer at de kan styre ganske mye sjøl, så søvn og mat inntas kun med velvilje og lyst, ikke ved nødvendighet. Resultatet blir da en trassig liten krabat som hater å ligge alene fordi han er sulten, trøtt og vrang, men å spise og sove er uaktuelt fordi han kan la være hvis han vil;)

Det går over, sa min venninne som har en datter på snart året, det tar bare noen måneder:p

Skrevet

ps

Hi her glemt å skrive at sånn har han vært siden han ble født. tror jeg fint kan telle på fingerne hvor mange ganger han har mer en 12 timers søvn i døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...