Gå til innhold

UL

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ordinær ultralyd om ca 10 uker sa legen idag, men jeg kunne tenke meg å ta en ultralyd om 5 uker først, da jeg skal ned å besøke mannen min. Det jeg lurer på da er hva jeg kan forvente å se når jeg er 12 uker på vei?? Er det utvendig UL da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på UL i dag, 11+6, så en utrolig søt liten baby som sparket med ben og armer, hvis de har 3d der du går ser du alt, tær og fingre; en liten baby!

var helt fantastisk..

jeg tok innvendig for da ser de best..

Skrevet

jeg var på ul 10+4 og fikk se en liten krabat med både armer, bein, hjerte,to hjernehalvdeler, og en bitteliten nese:) fikk også se 3d bilder.(dette var utvendig ul) det er sikkert mer å se i uke 12, men du kan hvertfall regne med å se en liten mini baby. alt er jo ferdig da, skal bare vokse og bli stor:)

Skrevet

Takk for svar. Hva betalte dere for dette???

Skrevet

jeg betalte 500kr hos Mamastork i Stavanger, og da fikk vi også med oss 5 bilder. tror det ligger på 500-1000 kr de fleste steder..

Skrevet

Takk skal du ha!! Jeg vurderer å ta 3D ultralyd, er det å anbefale så tidlig, eller bør jeg vente med det til seinere??? Og evt. etter ordinær UL? Vi har ingen her jeg bor som tar ultralyd, så må vel til Fr.Stad eller Moss.

Skrevet

jeg spurte faktisk ikke etter 3d, hun bare tok det på etter en stund. tror de ser en del bedre selv da også med tanke på nakkefold og eventuelle misdanneser? kan ikke tenke meg at det kan være farlig, "alle" bruker jo 3d nå for tiden:)

Skrevet

Tusen takk.. Så morro! Dette er 3D bilder, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...