Gå til innhold

Vurderer å si opp jobben...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og omskolere meg til sykepleier. Lurer på om noen vet hvor lang tid i førveien man får svar om man kommet inn på skolen? Jeg kan jo ikke bare si opp jobben og håpe på at det ordner seg. Har 3 mnd oppsigelse. Noen som kan gi meg gode tips om hvilken skole i Oslo jeg bør søke til (Diakonhjemmet eller HiO?) og om hvordan deltidsstudiet over 4 år er (muligheter for jobb ved siden om?). Er det mange sykepleiestudenter rundt 35 års alder?

Takk for svar :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...