Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 og omskolere meg til sykepleier. Lurer på om noen vet hvor lang tid i førveien man får svar om man kommet inn på skolen? Jeg kan jo ikke bare si opp jobben og håpe på at det ordner seg. Har 3 mnd oppsigelse. Noen som kan gi meg gode tips om hvilken skole i Oslo jeg bør søke til (Diakonhjemmet eller HiO?) og om hvordan deltidsstudiet over 4 år er (muligheter for jobb ved siden om?). Er det mange sykepleiestudenter rundt 35 års alder? Takk for svar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå