Gå til innhold

4 dager over termindato...


tredje mirakel på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,jeg skjønner hvordan du har det!jeg hadde termin i går og vi har ventet på henne.Så skjedde ingenting så vi bare venter og det er helt jævlig og slitsomt.Vi får bare håper at det skje noe snart da!Vi får holde hverandre oppdatert,du får sikkert din babi snart.i morgen er en ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) føler med deg altså!! er 6 dager på overtid, har også prøvd alt mulig, men det er jo ikke akkurat som vi venter forgjeves=) lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hvordan du har det. Jeg er 10 dager på overtid og mildt sagt leeeeeiiiiiii!!!!!!!!!!! Har prøvd det meste av kjerringråd og ingenting hjelper, trøster meg med at jeg mest sannsynlig blir satt i gang på mandag.

 

Lykke til, håper det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nå også på overtid. Hadde termin i går den 28 februar...

Venter nr 2 og hadde håpt på at hun kanskje ville komme før termin.

Med nr 1 gikk jeg 11 dager over termin før noe skjedde...

 

Har nettop fått vite at det er litt kaos på føde avdelingen her i Bergen, pga ombygging... prøver å trøste meg med at jeg kanskje vil få en bedre tid på sykehuset om det går noen dager til...

 

Jeg vet veldig godt hvor kjedelig det er å gå slik å vente, men barnet har jo best av å være lengst mulig tid i magen sånn sett.

 

Lykke til dere andre som også går og venter..

Husk på at vi venter på noe helt fantastisk... nyt tiden nå til å slappe av.. kan bli hektisk i heimen når barnet kommer...

Unn deg et varmt bad, hudpleie, fotpleie eller lignende... eller ta en time til frisøren :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,da var det 5 dager etter termin,:(fortsatt har ikke vanne gåt og. riene er ikke sterke nok.De begynner også går det over .Har prøv alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...