Gå til innhold

Noen som har vært i Talinn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gled deg, utrolig flott :) I et lite smug i gamlebyen ligger en fantastisk flott liten kafe, finn den, der skulle jeg gjerne vært igjen :) Vi var der en januar det var kuldebølge, det var minus 20-25 hver dag, utrolig kaldt! Håper dere får en litt bedre temperatur ;) God tur!

Skrevet

Fin by.

Rusle rundt i gamlebyen er koselig og gode restauranter rundt område torget. Kan anbefale billig SPA. Lin og strikkede plagg til barna er også tips. God tur!

Skrevet

Flott by!! Og dere MÅ på Olde Hansa. Turistfelle de luxe, men som lonely planet sier: en GOD turistfelle....

Masse fine små gallerier rundt i smågatene i gamlebyen om det er av interesse. Jeg kjøpte en del kunst der :)

God tur! :)

Skrevet

Takk takk :) gleder oss veldig ! Er det ok å gå på spa når man er i 1 trimester ? Tenker på basseng, massasje osv.

Skrevet

Mange forskjellige meninger om det med spa. Er visse oljer man ikke skal bruke og steder de ikke skal trykke, men det bør de vite på stedet om du tar det på et profft sted. I tillegg vet jeg at det er mye snakk om man kan ta boblebad og badstu, men jeg har funnet mange forskjellige svar. Man skal jo helst ikke bli for varm og i offentlige boblebad kan det være bakterier. Kanskje best å la være for sikkerhets skyld? Man kan jo fint svømme og sånt.

God tur! :)

Skrevet

Tallinn er utrolig flott! Støtter den om at dere bør på Olde Hansa! Smake diverse middelaldermat og se de fantastiske uniformene/kostymene :-) Ellers er det mange koselige små kunstbutikker i gamlebyen, og en liten kafe som har spesialisert seg på konfekt. Hjemmelaget, ekstremt mektig og kjempegod! Nyt turen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...