Gå til innhold

Noen som var alene da de tok abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ene venninna mi som vet om dette skal jobbe den dagen, og kan ikke bli med på sykehuset.

Hvordan er det å gjøre dette alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var helt greit. Tok kir.ab, så var i narkose uansett. Etterpå leste jeg en times tid på venterommet før jeg gikk hjem.

Dette var noe jeg var 120% sikker på, så det var derfor ikke noe stort problem.

Skrevet

jeg også var alene...og det gikk greit det. Godt å være alene med mine tanker...men tøft å komme hjem til mine to små barn etter en slik dag..spesielt siden jeg var alenemamma, og jeg var jo meget preget..og sliten...

lykke til!!

Skrevet

Ja, det er jo pappadag, så derfor jeg valgte denne dagen. Skal inn klokke 9 og barnet mitt kommer hjem klokka 1830.

Jeg vingler litt mellom kriurgisk og medisinsk, men jeg tror medisinsk er det jeg vil mest.

Skrevet

Nå høres jeg sikkert ut som den pysa, men om du er så langt på vei at du kan velge, da ville jeg gått for kir.ab. Da vet du at det går fort, har hørt at de som tar med.ab. kan holde på en stund.

Jeg var også alene, inn på sykehuset kl 10 og ut kl 13. For hjem og slappet av litt, før jeg hentet barnet i bhg.

Lykke til uansett hva du velger.

Skrevet

Jeg er vel 6-7 uker på vei når det blir gjort (jeg prøver å distansere meg fra det, for alt er så uvirkelig).

Men jeg gruer meg som rakkeren, jeg var jo i utgangspunktet imot abort. Men jeg kan ikke fullføre dette, ikke en gang til, nå må jeg tenke på meg selv og barnet mitt. Jeg var VELDIG deprimert forrige svangerskap fordi jeg var alene, og jeg er redd for hva jeg kan gjøre om jeg blir like deprimert denne gangen.

Og faren vil jeg ikke ha barn med, og han skifter mening hele tiden. Og jeg gjorde det slutt en uke før jeg fant ut at jeg var gravid, og vi brukte kondom hele tiden. Det er så urettferdig!

Alle de som sliter med å bli gravide, og her kommer jeg og ikke vil være gravid.

Skrevet

det er ingen lett situasjon du er i nå stakar. men jeg anbefaller deg på det sterkeste å ikke ta medesinsk abort! angrer så bittert på at jeg gjorde det. fikk den første pillen å alt skjedde på jobb dagen etter på istede for på sykehuset to dager etterpå som det skulle være. fortalte aldri noen om det jeg gikk i mellom å hadde ingen som støttet meg. hvis jeg skulle gjort det omigjen ville jeg valgt utskraping å ha med meg noen som sto meg nær som jeg kunne snakke med for du risikerer å bli ganske føkka i hodet etter på desverre. håper det går bra med deg å masse lykke til!

Skrevet

Jeg var alene. hadde ikke en gang tenkt på å ta med noen.

Jeg syns det er så dumt når noen skriver "jeg er egentlig i mot abort, men"

Så når dere plutselig sitter det med sjegget i postkassa er det plutselig lov og greit men tidligere var det ikke det?

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt at de er imot abort, men jeg skrev at jeg VAR imot abort før dette. Nå har jeg jo skjønt at verden ikke var så sort/hvit som jeg trodde.

Jeg har jo dessuten gjort alt jeg kunne for å unngå det (foruten sterilisering og/eller avhold).

HI

Skrevet

Det kommer til å gå bra! Jeg har vært i situasjonen og egentlig synes jeg det var veldig greit å være helt alene. Meg og mine egne tanker - og mitt eget valg.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...