Gå til innhold

Gode tips til utdrikningslag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?? Skal være forlover for bestevenninne i sommer og vil lage en uforglemmelig dag for henne :) Hun er ikke kjempe på hverken alkoholen eller det å bli driti ut på torget iført nettingstrømpebukse og en plastpose (jepp, godt eksempel, hihi). Det passer for så vidt undertegnede også veldig bra..

Hun er glad i mat og kokkelering, så lurer på å leie en kokk hjem til kvelden, slik at vi kan lære å lage mat samtidig som vi bidrar selv. Har noen ymse planer ellers, men ønsker flere ideér. Noen som har gode minner fra sitt eget bryllup, eller som har gode forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som en strålende ide syns jeg. Det kommer litt ann på hvor lenge dere skal holde på. Men hva med å overraske henne med frokost på døra. Handle inn og lage enkel frokost til alle som er med hjemme hos henne. Så finner dere på en aktivitet, kanskje noe sporty. Hva med en båttur, rafting, klatre eller noe annet. Gå på museum om hun liker slikt. Så sender dere henne til hudpleie, masage osv. Når kvelden nærmere seg har dere kokkekurs og spiser god mat slik du har tenkt... Lykke til!

Skrevet

Takk takk :) Så hyggelig å få respons! Ettersom at brudeparet har familie og venner som er tilreisende vet de om datoen, de har faktisk bestemt den selv :) Brud og brudgom skal ha det samme dag.. egentlig veldig greit det, men får ikke blitt de store overraskelsene da.

Flere tips mottas med takk!!

Skrevet

vi snakket med det lokale skolekorpset og de stilte opp med 4 personer og vekket bruden om morgenen med hornmusikk. det fikk de 200 kr pr pers for.

en annen venninne fikk deler av dagen på gymnaset hvor vi alle gikk. en av venninnene er blitt lærer der, så vi hadde lag og kappløp rundt omkring på skolen, lag som konkurrerte om hvem som ble fortest ferdig med tissepausene, ilagt oppgaver som deeptalk ol. det var utrolig koselig og gøy, mye mimring og litt gøy å gå på lærernes toalett. :-)

mitt beste råd er å ta de tingene som er velkjente og som hun er glad i og liker, og så gjør noe spesiet ut av det. en kokk som kommer hjem til henne er kjempefint.

kan du gi litt flere detaljer? når er det på året, litt mere om hva slags type er hun, skal dere på noe tidspunkt ut på byen eller blir dere hjemme?

min erfaring er at det er morsomst når man blir hjemme og tar en skikkelig fest der. på byen blir alle spredt og det blir ikke den store fellesskapsfølelsen. jeg synes at bruden skal bli hyllet og stå i fokus hele dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...