Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Den siste uka har jeg fått noe voldsomt til stikninger i underlivet/lysken. Kjennes nesten ut som ut som knivstikk, men går veldig fort over. Blir slik at jeg må stoppe opp for det er så vondt. Er 38+5 idag. Noen som har opplevd slik? Kommer hyppigere på kvelden...
piv Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 kynner/modnningsrier!! garantert;-) har hatt det noen uker nå!!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 ja jeg er i uke 38+3 og har hatt vannvittig mye stikkinger i et par uker,,,kommer masse også når baby vrir på hodet nede i bekkenet,,,tror ihvertfall det er det... føler nesten det stiker ut av underlivet,,, hvorfor får ikke alle dette?? hører jo mange som bare plutselig føder uten noen tegn,,, før rier eller vannet går,,, jeg har hatt masse forberedelser i kroppen som bare har vært de siste ukene og sikkert har med fødsel å gjøre,,,, men rart ikke alle har det,,, noen som vet hvorfor?
Maria1979 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 jeg har det også.Akkurat som det går"støt"eller strøm gjennom skjeden...i tillegg til pulsering i lysken.... og litt mageknip...er 36+4. Begynte denne uka.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Å så bra da! Har også mye mensmurringer de siste ukene. Hodet har festet seg så spesielt på kvelden føles det som jeg har en murstein nederst i magen. Men kan vel allikevel gå mange uker før noe skjer, vil jeg tro....? Er så utålmodig nå!
SnekkerPelle Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Det samme har jeg hatt de to siste ukene (er i uke 40) Jordmor mener det er babyen som klemmer på urinblæra,noe som kan gjøre skrekkelig vondt,tar nesten pusten fra meg. Hodet festet seg for noen dager siden,det var en helt annen type smerter. Nesten som luftsmerter i underlivet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå