Gå til innhold

Har fri hele dagen i dag

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå sitter jeg og samboern i vær sin sofa og ser på god morgen norge.

Har gått med lillemor i barnehagen,og eldstemann er på skolen, har vært oppom skolen med gymtøyet som han glemte også.

Skal sette på en vaskemaskin snart, rydde litt her, og kanskje ta meg en skitur om temperaturen stiger litt, noe jeg tror den gjør når sola kommer ordentlig fram.

Er deilig å ha en formiddag innimellom helt alene, dette er noe som ikke sjer så veldig ofte her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kunne kanskje blitt det, men så er det jo sport på tven hele formiddagen. Nå skal jeg henge opp klærne som jeg har vasket, sette på en ny maskin, kanskje brette noe som må taes ned, så skal jeg ta meg en skitur, skal innvitere samboern til å være med, men tror det er mer spennende å se på de som går på ski på tv...

Så skal jeg ta meg en dusj, og dra å handle litt, så får vi se hva det blir tid til etterpå før middag må lages og ungene kommer hjem/må hentes.

Skrevet

Jeg har også fri hele dagen! Begge barna er i bhg! Ingen er syke *bank i bordet* ellers så ringer tlf fra bhg før jeg får "lagret"

Jeg hadde litt på tanken å reise til byen og kose meg, men jeg gidder ikke! Våknet til 20 cm snø også, så veien er vel passe slapset.

Jeg har levert barna, vasket 1 maskin med klær, vært i fjøset, måkt trappa + foran postkassen, fått unnagjort litt papirarbeid og nå sitter jeg her og koser meg.

Sambo kommer ikke hjem før ikveld da, og da skal jeg i foreldregruppe.

Skyene trekker unna, snøen har allerede begynt å smelte. Det ligger an til en fin helg også =)

Skrevet

Herlig med sånne dager innimellom:)) Kos dere masse:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...