blond Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Noen som har prøvd å lage pizza på pitabrød? Hvordan fungerte det?
NoDoubt Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Har ikke prøvd selv men vet flere som gjør det. Er visst populær foreningsmat. Det blir satt fram mye forskjellige ingrediense så lsager folk den pizzaen di vil ha selv.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Fungerte veldig bra, ble godt, men man trenger jo et par for å bli mett.
blond Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 Tenker jeg går for det i barnebursdagen, godt å slippe mye baking og ordning selve dagen. Jeg styrer alltid mye selve dagen likevel, liker beste ferske kaker og det er godt å slippe unna med noe matlaging.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Lurt. Du tenkte å la dem legge på fyll selv, eller blir det for mye å tørke opp...?? Gøy for dem å lage smilefjes med skinkebiter og sånn
blond Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2009 Vi har for lite kjøkken til at de kan gjøre det selv og det blir antakelig 10 barn. Tror det er mest praktisk at vi gjør det, men en god ide du har. Mulig at den er gjennomførbar hvis det er en del foreldre med. Jeg må tenke på det.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Til små barn har jeg lagt pizzafyll og ost inni pitabrødet, så har det blitt en slags innebakt pizza, og mye mindre gris....
*MariDuBedårer* Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Ja vi har hatt det mange ganger. Vi setter også frem skåler med diverse, og så får en velge selv hva en vil ha på pizzaen. Veldig populært både for voksne og barn:) Kjapt å steke de også, og de blir kjempegode:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå