Mockanin Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hva slags shampo bruker dere til deres ca 3 åringer? Har til nå brukt Sebamed, men kunne tenke meg å prøve noe annet. Den er jo for babyer.
Zitro Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Bruker noe fra apoteket, Neutral er det vel... bilder av Donald og sånt på den ihvertfall...
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Etter tips her så har jeg begynt å bruke vanlig shampo, så han bruker de shampoene vi bruker. Akkurat nå bruker vi herbal. Han har blitt mye finere i hodebunnen etter at vi sluttet med barneshampo.
Mockanin Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 Takk for svar. Her må vi ha noe som ikke svir i øya. Bade og spes. vaske hår er helt grusomt for han. Hyl og skrik. En vakker dag dukker vel politiet og barnevernet opp på døra pga. det tenker jeg.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Vi bruker sebamed, synes den er veldig god!
anesam Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Bruker også neutral fra apoteket donald og mikke på flaskene (shampo og såpe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå