Gå til innhold

Shampo til 3 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags shampo bruker dere til deres ca 3 åringer?

Har til nå brukt Sebamed, men kunne tenke meg å prøve noe annet. Den er jo for babyer.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker noe fra apoteket, Neutral er det vel... bilder av Donald og sånt på den ihvertfall...

Skrevet

Etter tips her så har jeg begynt å bruke vanlig shampo, så han bruker de shampoene vi bruker. Akkurat nå bruker vi herbal. Han har blitt mye finere i hodebunnen etter at vi sluttet med barneshampo.

Skrevet

Takk for svar. Her må vi ha noe som ikke svir i øya. Bade og spes. vaske hår er helt grusomt for han. Hyl og skrik. En vakker dag dukker vel politiet og barnevernet opp på døra pga. det tenker jeg.

Skrevet

Vi bruker sebamed, synes den er veldig god!

Skrevet

Bruker også neutral fra apoteket donald og mikke på flaskene (shampo og såpe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...