Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke medlem av Facebook. Er det flere enn meg som får skikkelig pes for det av vennene sine??? Det må da være noe jeg kan velge uten at andre skal mene noe om det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil ta denne diskusjonen?

Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk bryr seg med det? Er selv på facebook, men har en venninne som ikke er det, hun var for leeenge siden, men valgte å slette profilen for det ble for mye mas. Er absolutt ingen som 'tyner' henne for det.

Si til dem at du heller vil bruke tiden på det virkelige livet eller noe sånt? De har da absolutt ingenting med å gjøre om du er på facebook eller ei!!!!!!!

(høres litt barnslige ut de vennene dine ;)

Skrevet

Helt enig i at de høres barnslige ut! Jeg er selv ikke på facebook, og tar det med knusende ro :) Folk tar det som en selvfølge at en er det, og kikker litt rart på meg når jeg sier at jeg ikke er der. Men jeg sier bare at jeg ikke har tid til det, og bruker heller tiden min på ungene og andre aktuelle ting ;)

Skrevet

Ja, det er barnslig. Disse venninnene mine er laaaangt over 30 år:) De er vel "down with kidza". Hehhe.

Skrevet

Er det gærent å være over 30, å ha profil på FB?

Jeg har selv ikke rukket å fykke 30, men vil da ikke si at jeg prøver å være hipp den dagen jeg faktisk er 30, å har profil der.

Skjønner at vennene dine synes det er dumt at du ikke er der, de har kanskje bilder de vil dele med deg der, pluss at det er en fin GRATIS måte å holde kontakten på i hverdagen.

Som mamma har jeg ikke tid til å fly på kaffebesøk hele uka, men FB har jeg tid til å stikke innom på å skravle litt med venner, ja og familie ikke minst.

Jeg synes FB er genialt, kommer nok aldri til å slette meg som bruker der.

Skrevet

Jeg er også langt over 30 og jeg synes ikke det er noe galt i å være med i FB i det hele tatt. Jeg synes det er galt å være skikkelig nedlatende overfor en person som har valgt å ikke være med.

Skrevet

Jeg lot meg overtale av mas fra ei vennine, ville egentlig ikke ha profil på FB, nå er jeg hekta! Syns du er lur som lar være, og ville aldri mase på noen for å få de til å være på FB.

Skrevet

I utgangspunktet sa jeg nei fordi jeg visste jeg ville bli hektet å bruke altfor mye tid på det, men etterhvert ble det fordi jeg leste vilkårene, noe som FB har fått mye pes for i media.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...