Gå til innhold

Truffet ny mann og sammenlikner med bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har truffet en ny mann. Og jeg kjenner jeg sammenlikner mye med bf og de negative sidene jeg ikke likte ved vårt forhold. Hvor mer jeg ser på den nye mannen hvor likere blir han. De menn jeg kjenner prater om seg selv, og sitt, seg selv og sitt. Og når det kommer til dine ting har de noen få minutter og avkorter deg før du har fått avsluttet hva som faktisk var så viktig. Mens deres saker og ting, de kan prates om i times vis. En mann som er litt syk (forkjølet) og ikke orker å hjelpe deg og du må klare deg selv eks med handleposer, men han orker å gjøre sine greier når det passer han. KJenner jeg blir kvelt igjen, kjenner jeg går mot samme klisteret som sist. Har dere opplevd dette med nye menn? Kjenner jeg ikke er forelsket, men har det deilig av og til. Men det er ikke nok. Er glad jeg er alene mor så jeg slipper å ha kontakt hver dag. Har vært alene i 1,5 år nå og stortrives. Vil denne følelsen endre seg mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men jeg tror jeg ville ha avsluttet det, eventuelt sagt at nå ønsket jeg å ta det litt roligere. Kanskje han kunne besøke en gang i mellom, dere kan kose dere, men sakte men sikkert kan du distansere deg fra han... Lykke til!

Skrevet

Det kan ikke være så enkelt at du på sett og vis innbyr til denne oppførselen da? At de er slike typer du faller for av en eller annen merklig grunn? Selv lar jeg de ikke slippe til altfor mye på den måten, dermed har jeg en litt annen oppfating av typer enn det du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...