Sarah & Marcus mamma Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 lurte på hva dere gjør med vogner? kjøper dere enda ei vogn? har ei jente som vil være ca 2 år og 4 mnd når jeg får neste mann... så hun sover vell enda i barnehagen? men jeg trenger jo vogn til nummer 2.... tenkte litt på å bare kjøpe nytt understell til baggen... bruker jo sportsdelen til nummer 1 nå.... hva gjør dere?
hjjkaqhd Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Kjøpe en egen sovevogn til barnehagen? Du får kjempebillige nedslitte vogner som er perfekt til det bruket på Finn, Fretex o.l.
VinterSol+2 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 hehe. jeg har visst plenty opp med stæsj. har en gammel skrapvogn i barnehagen, fungerer gull der. og så har vi emmaljungaen som jeg tenkte å bruke sportsdelen +mykbag oppi. problemet er at jeg ikke liker emmaljungaen, så jeg bytter den vel ut, tenker jeg. ideen er uansett å ha en sportsvogn som jeg kan putte eldsten i, og så ha minsten i bæretøy, og om eldsten heller vil løpe selv, så kan jeg bare legge minsten i mykbagen oppi sportsdelen. -du får jo søskenbrett også, som eldste kan stå på. bæretøy er uansett min løsning. hilsen fantatisk bæremamma (som også har 4 vogner pr dags dato... gærne dama. jeg som ALDRI ALDRI ALDRI skulle bli sånn med mer enn en vogn...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå