Gå til innhold

Feire 3 års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår blir snart 3 år. Vi tenkte å holde et selskap for henne hvor vi ber besteforeldre og de som er fadderne hennes. I tillegg ber vi et vennepar av oss som har 2 barn på 4 og 6 år. Dette har vi alltid gjort med begge barna. Jeg er usikker på om vi skal ha noe eget barneselskap for henne, vil heller vente til hun fyller 4. Hun er såpass liten ennå og for henne så er selskap et selskap, uansett om voksne eller barn kommer, så lenge hun får kake og presanger! Dessuten feirer de jo henne i barnehagen også, med krone og noe godt å spise, så da syns jeg ikke det spiller noen rolle.

Hva har dere andre med 3 åringer pleid å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet med barnebursdag til 1-års feiringen vi, og kommer til å fortsette med det så lenge guttene er intererrert i å ha selskap.

Skrevet

Snuppa mi blir 3 neste uke,og vi skal ha et lite barneselskap.Har invitert de hun leker mest m i bhg,og de vi omgås mest privat som er på hennes alder.Hadde i utgangspunktet tenkt å vente til neste år,men nå har hun vært i to 3-årsbursdager hos barn fra barnehagen og begynte selv og snakke om at de skulle komme når hun har bursdag også.Så da blir det barnefest:)

Skrevet

Jeg bomma visst på siden her, var jo ikke ment å havne på kranglesiden!

Skrevet

Har drøyd barneselskap så lenge som mulig. Startet vel da ungene var 5 tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...