mormor.com Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hei! Vi har en gutt, han heter Simen og nu venter vi to jenter:) Har dere forslag til jente navn som passer til Simen?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 jeg kan hvertfall gi deg di jente navnene jeg liker akkurat nå. om de passer sammen med noe du liker eller ikke må du vurdere. Ingrid Solveig Margaretha Christiane /Kristiane Linnea Sara Caroline/ Karoline Vibeke Pouline/ Pauline Aurora Nora De vanlige korte tvilling navnene jeg har vert borte i er ikke navn jeg syntes er så fine som andre navn. derfor skriver jeg heller ned de jentenanvnene jeg liker kansje du liker noen av de samme og syntes de passer sammen med andre navn du liker.
erteposen + 4 Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Jeg venter to gutter:) Har fått anbefalt av flere at en ikke finner navn som rimer eller er veldig like. Simen, Ingvild og Maria/e? Synes det er litt fint å stjele bokstaver fra eldstebarnet sitt navn, så klinger alle navnene fint sammen.
prebs Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Simen er fint : ) Disse synes jeg passer til: Mari Marte Ingvild Ingrid Ane Oda Ida Helle Synne Kristin Helene Johanne Sofie
Snikskytteren er storebror! Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 synes ikke akkuratt noe jente navn sånn generelt passer til simen. Jeg har også en sønn som heter simen. Og om jeg hadde fått jente nå, skulle hun hete Leah Mathilde.. men det er ingen jente der inne, for den i magen har tut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå