endelig mamma:) Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Hallo folkens! Skal på ultralyd i dag, og gruer meg noe enormt.. Er så redd for at noe skal være gale. flere som har/hadde det sånn?
*toppris* Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 heihei, alt står nok bra til inni der;) men forstår deg kjempegodt, tror nok det er mange som har det slik:) jeg skal selv på ul tirsdag neste uke, da er jeg 13+4 og både gleder og gruer meg.... tenker jo hele tiden..tenk hvis... men, vi kan jo ikke gå rundt slik heller;) lykke til:)
Pitty Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Fortell hvordan det gikk når du er tilbake, skal selv på UL på mandag, og gruer og gleder meg, da er jeg 18+2
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 skjønner godt at du er nærvøs ja...d er jo vanlig,..vil jo gjerne at alt skal være i orden...og d er det som regel også Lykke til=)
endelig mamma:) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg vært på ultralyd og alt stod bare bra til.Aktiv liten krabat som ikke klarer å ligge stille, selv om jeg ikke kjenner noe enda.. Blir en liten jente, og endelig tør jeg å begynne å glede meg skikkelig:)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 så arti:) jeg skal også på ultralyd på mandag! gleder oss kjempemasse! er 18+6 da! kjenner litt liv i magen av å til! er så spennende:) håper vi får se kjønnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå