Gå til innhold

Symptomer


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5 nå. De vanligvis så romslige B-cupene mine er snart for små! Ellers er jeg oppblåst i magen, tørst nesten hele tida, trøtt på ettermiddagene, litt "uggen" (ikke direkte kvalm) og må litt oftere på do. Og så svinger humøret mellom glede og bekymring, akkurat som det står beskrevet i svangerskapsboka mi...

 

Er det noen som kjenner segt igjen, eller har dere andre symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her ja. Akkurat samme symptomene jeg også. Sånn var det også de 2 andre gangene. Men kjenner kvalmen tar seg opp sakte men sikkert. Uff, bare jeg ikke spyr så er det greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er nr. 3 for deg også? Samme her. Har ei på 8 og en på 2.

Synes ikke jeg hadde like klare symptomer på de to første. Bortsett fra humørsvingningene, som jeg synes var sterkere før. Det kan kanskje komme av at jeg kjenner meg selv litt bedre...

Jeg har så å si ikke vært kvalm i noen av svangerskapene. Litt uvel når jeg har vært veldig sulten bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir jo 3. svangerskap. Har ei på 2, og mistet en gutt i dødfødsel uke 27 i nov. Så det blir jo veldig tett det her. Kjenner det alerede i bekkenet at kroppen ikke har hatt til til å komme seg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så grusomt! Håper du klarer å se framover og glede deg over svangerskapet du har foran deg. Godt at du har ei fra før. Jeg regner med at det har mye å si for deg nå når du starter på et nytt svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt usikker om jeg tilhører her eller oktober, men slenger meg med her.. tror jeg er rundt 5 uker...

kjenner meg godt igjen :) er kvalm på morgen og uggen resten av dagen... Men det hjelper med litt mat,god søvn og hvile, men sovner jo tidlig så går greit, men må på do klokka fire på natta, ikke alltid like lett å sove igjen... Men ellers fin, litt uggen i lengde er litt slitsomt, men slipper å spy og da er jeg glad :) Håper vi kan være her lenge alle sammen.

 

lykketil med spirene.

hva kalle dere den forresten? her er det litle, boble, spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 4. Jeg er kjempe kvalm i daler. kommer og går men det er helt forferdelig, også VELDIG oppblåst ser ut som jeg er 3 mnd på vei (trur jeg da =p) Trøtt, liten matlyst, veldig øm nederst på magen kjennes nesten ut som jeg er støl + at det klør hele tiden. er helt rød etter neglene. hehe, kjenner også små stikk i puppene men det er så lite at det bryr jeg meg ikke om. ellers så er det greit. Vi er kjempe glade og gleder oss veldig til å fortelle det til familie og venner etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker på vei og har alt fått en del større pupper.

ble slik også med sønnen min.

er nesten slik at jeg tror det blir oppdaget tidlig, siden jeg har sagt til flere at jeg blir gravid med puppene.

vi skal si det til sønnen vår på 7 år i helga, selv om det er tidlig.

går jo ann å fortelle at det er ikke alltid det blir en baby av det men at det stort sett går bra.

så får vi se hvor fort han forteller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 5 + 1 og ingen symptomer. kun positive graviditets tester :)

men symptomene kommer vel snikene etter hvert ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6. Har fått en del symtomer allerede:

 

-tørst!

-uggen. ikke kvalm, bare nesten

-fryktelig ømme pupper

-blør lett fra tannkjøttet

-prikker i beina, og inne i hånden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått og kjent på ulike symptomer i 9 mnd nå, men det var nok fantasien :) Det som er annerledes denne mnd er at jeg er småsvimmel og har vondt i hodet. Brystene sprenger som 3 dager før mens, jeg føler med også oppblåst nedentil og det stikker innimellom. Men allermest er jeg vedlig glad, og glad for at depresjonen nå er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skikkelig stikkinger i hele kroppen, kjennes nesten ut som vokseverk, stikkinger og ømme pupper. Fryser veldig lett, og føler meg oppblåst. Og så trøtt så trøtt , vil bare sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...