Gå til innhold

På'n igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og aner ikke hvordan jeg skal få kjørt vesla i barnehagen, jeg er så ekstremt kvalm :( det er så grusomt og jeg vet jeg ikke skal klage på kvalmen da den virkelig er en bra ting som indikerer at ting går bra, men det er tungt for det. I sær når jeg da ikke får til noen ting. Huff måtte bare få det ut. Er jo et problem både når hun skal kjøres og hentes. Snart kommer sambo hjem, i kveld, og da blir det jo mer hjelp å få takk gud !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff :( En kjempeklem til deg!

Jeg vet hvordan du har det.. Har ikke orket å vekke Emma enda en gang jeg, hehe... Jeg sliter med at jeg er veldig svimmel i tillegg på morra'n, så nå sitter jeg her som en zombie, hehe...

Tok en afipran igår kveld, og den hjalp, så jeg lurer på om jeg skal ta en nå også, så kanskje jeg klarer meg frem til lunch...

Tok en kl elleve igår kveld, da er det vel ikke farlig å ta en ny nå? Er 9 timer siden sist... Jeg er så innmari redd for å gjøre noe galt, så jeg skader babyen...

Skrevet

Hei du, ja det er grusomt, svimmel er jeg også, vet akkurat hvordan du har det.

I mitt forrige svangerskap hadde jeg det enda verre, i allefall etterhvert, så det kan jo fortsatt komme her også, men det er grusomt. Vel, det jeg skulle frem til var at jeg fikk afipran av legen den gang, men turte rett og slett ikke å ta det. Enda jeg ble lagt inn en gang pga kvalme liksom. Alikevel turte jeg ikke, så jeg er ikke rette personen å spørre. Du skal ta afipran, og ikke få dårlig samvittighet. Jeg klandrer meg selv som en tulling for at jeg ikke tok det. Når det er sagt, så sa jeg også at jeg aaaldri skal være så dum og ikke ta afipran igjen, men tror du jeg tør denne gangen heller ? Nei...jeg vet det er helt teit, men altså jeg klarer bare ikke. Så jeg kan ikke noe om de, er sikkert mange andre her inne som vet, bare lag et innlegg :)

Nok en gang, det er jeg som tuller, så ikke hør litt på det jeg sier, jeg sa det ikke for å komme med en mening, men bare en forklaring på hvorfor jeg ikke kan hjelpe deg.

Snuppa mi våknet tidlig hun, så hjelper ikke å la henne sove en gang. Usj..

Skrevet

Klem tilbake forresten =D

Skrevet

ville bare gi deg en klem:)

grusomt og være så kvalm...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...