Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 Jeg satt her og merket at hjertet banket. Dette er ikke noe jeg har opplevd idag, men det har vart en god stund - noen uker kanskje. Bestemte meg for å måle pulsen og kom opp i: 90, 87, 90, 91, 93, 89. Jevnt 90 iallefall. I tillegg merker jeg mye mer til svette og at jeg er varm for tiden. Må ofte ta av meg klær og slik var jeg ikke før.. Før gikk jeg inntullet i tepper. Nå er det slik at jeg hikster etter pust innimellom når jeg tar en supervarm dusj. Å bøye meg ned og f.eks håndvaske noe i dampende vann gjør at hjertet banker fortere og jeg er VARM. Ender med at jeg må ta av klær. Jeg skal vel (etter all sannsynlighet) ikke være gravid heller. Ikke fordi vi ikke har prøvd, men jeg har bare ikke følelsen på det. Har ikke testet da, men. Sliter med astma. Grunn nok til å oppsøke lege for det?
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Sånn hadde en kollega av meg det når hun fikk problemer med for høyt stoffskifte. Hun er helt ok nå. Legen er lur å gå til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå