Gå til innhold

Når begynnte dere å få tydelig mage? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 14-15 hadde jeg virkelig begynt å få mage. Nå er jeg i uke 18, og det er absolutt ingen tvil om at det er en som vokser der inne :o)

Og jeg elsker magen min, syntes det er så kjekt med gravid mage!

Skrevet

Her og. Jeg selv er normal vektig å begynte å merke former til rund mage i uke 14-15. :)

Skrevet

Magen kom i uke 19-20.Den kom før i begge tidligere svangerskap..

Skrevet

Magen min er kommet nå er i uke 21+,ikke mye men nå synes det,jeg er noe overvektig fra før da men aldri hatt mage=))

Skrevet

her har den begynt å komme sakte men sikkert nå.. er normalvektig..

er i uke 17, snart 18 ;)

Skrevet

Er førstegangs-gravid og her begynte magen å ta litt form fra rundt uke 15. I uke 18-19 var det ingen tvil om at det var en gravidmage.

Skrevet

jeg er nå 12+6 og magen er der;) man ser nå at jeg er gravid:) er 2.gangs da, har nok kanskje litt med det å gjøre... også har jeg lagt på meg på magen i tillegg..

Skrevet

Den begynte vel å stikke fram rundt uke 15, men syntes ikke at det var helt uten tvil at det var pga graviditet før utpå 20-tallet.

Skrevet

Magen min kom rundt uke 8-10 da kunne jeg ikke bruke noen av buksene mine lengere og nå i uke 12+ så tror alle at jeg skal ha tvillinger. tilogmed jordmorens førstetanke når hun så meg var "uke 12 og så stor mage...nei her er det nok 2"

men Skal ikke på ul før 1 april, syns det er lenge å vente hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...