LadyLuck & Skrevet 26. februar 2009 #1 Skrevet 26. februar 2009 http://nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6498066 der sluttet jeg med dem gitt..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Det har jeg opplevd selv! Med ikea sine t-lys....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 kunne jo godt fått med e-en da
LadyLuck & Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2009 men de lukter jo så godt, og myye billigere enn black design sine.. men tør ikke bruke dem jeg nå.. kasta de i søpla i ste (de tre som var igjenn)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 De har/hadde noen gode på europris=) Men vet ikke har de nå da, sluttet med levende lys august07=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå