Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Har noen sinnsyke smerter fra den ene rompeballa og ned til midt på låret.Kommer i jevlig "tak" og benet svikter. Kan det være starten på noe? Noen med erfaring? Er en dag unna termin
lina2000 Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Hørtes ikke godt ut nei. Tviler på det har noe med fødsel altså, men det kan høres ut som det er noe som trykker på noe nerver. Da er det vanlig med slike smerter. Håper det går fort over. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 okei,da kan jeg slappe av :-) Takk for svar
lina2000 Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Ja det tror jeg du kan :-) og masse lykke til med fødsel når den kommer :-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Kan det være at babyen presser på isjiasnerven (en nerve som går fra ryggen og ned i foten). Jeg hadde også slik da jeg gikk gravid, og legen mente dette! Men det gikk ikke over da jeg fødte, og nå har jeg det av og til når jeg ligger ned. Men det er ikke så vondt som da jeg gikk gravid!
MrsV Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Akkurat sånn du beskriver smertene har jeg og. Det er isjas nerven som ligger i press. Hos meg pga en senebetennelse. Har bekkenløsning i tillegg. Gikk til legen, fikk henvisning til fysioterapi. Behandlingen hos fysio virker lindrende.. hjelper ihvertfall på mine smerter. Men uten behandling, gjør det jævlig vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå