Babyfacepsycho Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 ... fått ryddet og vaske ned nesten hele leiligheten igår. Vært på ikea og handlet masse små ting idag, sånn som hyller, tepper, lamper, lekekasser, håndkler, osv osv. Så har vi pakket opp allt og fått unna dit det skal nå ikveld, var jo ikke hjemme før kl var nesten 22. Da mangler det bare og sette opp noen av hyllene vi kjøpte, ordne stua og siste barnerommet, så er vi endelig ferdige etter flytten. Så skal jeg hente tulla kl 9 imorgen tidlig, og hjem og henge opp hyllene hennes og sette opp alle bamsene. Er så deilig og få gjort noe i fred og ro her, har vært bare kaos etter vi flyttet jo. Men nå er det nesten ferdig endelig. Tulla har kost seg hos onkel og tante og vært bare snill og bli. Hun har til og med sovet godt hele natten. Godt og vite at man har noen mer enn bare min mamma som kan passe henne innimellom også. Før har det bare vært hun som har passet henne, og siden hun er mye dårlig og sliten om dagen på grunn av muskelsykdom og høyt blodtrykk så har det ikke blitt så mye mulighet til fri. Men nå skal jeg gå og legge meg og nyte en god natts søvn. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå