Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Kan man bruke vibrator under svangerskapet? Er 38 uker på vei... Tenker på "utvendig" bruk helst da....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Innvendig er frarådet, da de ikke er helt sikre på hva vibrasjoner kan føre til.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Kanskje det setter i gang fødselen? Men det er vel bare greit i uke 38! Behøver kanskje ikke putte den langt oppi dåsa da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå