frøet76 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jenta vår er er tørr i kinnene. Har brukt Babyline sin creme en stund, men syns ikke den hjelper....Ved hvilken temp. bør en bruke kuldekrem forresten?
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Gutten min hadde samme problemet..og jeg fikk anbefalt CERIDALl lipogel og den er kjempebra:) Får kjøpt den på apoteket. Og det beste av alt er at det er kuldekrem også.
3 snart 4 :o) Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hvis huden er tørr og litt sår/irritert vil jeg anbefale A-derma! Pjokken var også veldig tørr i kinnene i tillegg til at han hadde mye melkeutslett, og nå er huden hans myk og glatt igjen ) I går fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve det på det han har av skurv i hodebunnen også og det var jaggu borte da vi våkna i dag! =D
Bilingüe Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Evt. ACO miniderm 20% krem med glycerol (hvit med blått). Visstnok anbefalt til barn med tørr hud som ikke tåler noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå