Gå til innhold

Har omgangsyken...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer i begge retninger og har gjort det i et døgn nå.. HAr ikke spist noe, kun drukket vann og bitte litt cola.

 

Hvordan er det med babyen i magen? Den får i seg det den trenger den??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen...Uff så kjipt. Hadde nettop en helg med sykt barn som spydde vegg i mellom,unner deg ikke dette.

 

Men,småen får nok det den trenger. De er flinke til å ta til seg det de kan...Så lenge du får i deg væske, så er det foreløpig greit mener jeg. Håper du etterhvert får i deg annet også....

 

*Klappe på*

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...