Uro4 Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Det kommer i begge retninger og har gjort det i et døgn nå.. HAr ikke spist noe, kun drukket vann og bitte litt cola. Hvordan er det med babyen i magen? Den får i seg det den trenger den??
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Hei vennen...Uff så kjipt. Hadde nettop en helg med sykt barn som spydde vegg i mellom,unner deg ikke dette. Men,småen får nok det den trenger. De er flinke til å ta til seg det de kan...Så lenge du får i deg væske, så er det foreløpig greit mener jeg. Håper du etterhvert får i deg annet også.... *Klappe på* God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå